قوم پاک فضائیہ کے تمام شہداء کی شکر گزار ہے۔بلاول بھٹو زرداری

قوم پاک فضائیہ کے تمام شہداء کی شکر گزار ہے۔بلاول بھٹو زرداری

اسلام آباد ۔۔ پاکستان کے وزیر خارجہ جناب بلاول بھٹو زرداری نے آج ایئر ہیڈ کوارٹرز اسلام آباد کے دورے کے دوران سربراہ پاک فضائیہ، ائیر چیف مارشل ظہیر احمد بابر سدھو سے ملاقات کی۔ ملاقات میں جیو اسٹریٹجک ماحول اور علاقائی سلامتی کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ائیر چیف نے معزز مہمان کو پاک فضائیہ کو جدید بنانے اور مقامی صلاحیتوں کے فروغ کے لیے جاری مختلف منصوبوں کے بارے میں آگاہ کیا۔ سربراہ پاک فضائیہ نے وزیر خارجہ کو پاک فضائیہ کے نیشنل ایرو اسپیس سائنس اینڈ ٹیکنالوجی پارک پراجیکٹ سے بھی آگاہ کیا اور اس بات پر روشنی ڈالی کہ اس میگا پراجیکٹ کا مقصد ایوی ایشن، اسپیس، آئی ٹی، سائبر اور کمپیوٹنگ کے شعبوں میں مشترکہ تحقیق، ترقی اور اختراع کو فروغ دینا ہے تاکہ پاکستان کے لیے سماجی، اقتصادی، تکنیکی اور سائنسی فوائد کو یقینی بنایا جاسکے۔

وزیر خارجہ نے پاک فضائیہ کے اہلکاروں کی بے مثال پیشہ ورانہ مہارت کو سراہتے ہوئے کہا کہ حکومت پاکستان پاک فضائیہ کو جدید خطوط پر استوار کرنے کے لیے اپنے تمام تر وسائل بروئے کار لائے گی تاکہ ملک کے ناقابل تسخیر فضائی دفاع کو یقینی بنایا جاسکے۔ پاک فضائیہ کے شہدا کو شاندار خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے وزیر خارجہ نے کہا *کہ قوم پاک فضائیہ کے تمام شہداء کی شکر گزار ہے جنہوں نے دشمن کے مذموم عزائم کو ناکام بنانے کے لیے بہادری سے لڑتے ہوئے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کیا۔ انہوں نے پاک فضائیہ کی قیادت کی جانب سے تربیتی شعبے میں کی گئی اصلاحات کی بھی تعریف کی جن سے ایک صف بستہ اور ہنر مند افرادی قوت پیدا کی جا سکے گی جو کہ ایوی ایشن انڈسٹری کے بدلتے محرکات اور قومی سلامتی کو درپیش چیلنجز سے نمٹنے کی صلاحیت رکھتی ہو۔

قوم پاک فضائیہ کے تمام شہداء کی شکر گزار ہے۔بلاول بھٹو زرداری” ایک تبصرہ

اپنا تبصرہ بھیجیں